Projekt “Unutarnji kanali prijavljivanja – konkretno i dostupno” predstavlja nadogradnju prethodno provedenog projekta udruge Pomak, koji je obuhvaćao sve kanale prijavljivanja nepravilnosti. Novi projekt u suradnji s partnerskom udrugom „PIC“ iz Slovenije usmjeren je isključivo na unutarnje kanale prijavljivanja u jedinicama lokalne samouprave, gdje su identificirane ključne prepreke i potreba za jasnim, praktičnim smjernicama za povjerljive osobe.
Glavni cilj projekta je izrada prvog digitalnog e-Priručnika u Hrvatskoj s detaljnim proceduralnim uputama za zaprimanje i obradu prijava zviždača unutar institucija. Priručnik će pomoći u rasterećenju vanjskih kanala prijavljivanja i osnažiti povjerljive osobe za pravilno postupanje, čime se unaprjeđuje transparentnost i institucionalna odgovornost. Prekogranična suradnja s organizacijom PIC iz Slovenije dodatno osigurava kvalitetu i usklađenost sadržaja s EU Direktivom.


„Financirano sredstvima Europske unije. Izneseni stavovi i mišljenja su stavovi i mišljenja autora i ne moraju se podudarati sa stavovima i mišljenjima Europske unije ili Europske izvršne agencije za obrazovanje i kulturu (EACEA). Ni Europska unija ni EACEA ne mogu se smatrati odgovornima za njih.“

„Projekt sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.“
“Stajališta izražena u ovoj publikaciji “Unutarnji kanali prijavljivanja – konkretno i dostupno” isključiva su odgovornost Udruge za promicanje dobrog upravljanja i rada „POMAK“ i ne odražavaju nužno stajalište Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.“
Priručnik možete skinuti na slijedeći način: